Odstąpienie od umowy
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, można zwrócić każdy produkt oferowany w sklepie fresis.pl bez podania przyczyn, w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą.
Warunkiem realizacji zwrotu jest odesłanie do sklepu towaru w stanie nienaruszonym. Zakupiony produkt należy odesłać w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością i paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży należy:
- Starannie wypełnić formularz odstąpienia od umowy i załączyć go do paczki.
- Zwracany produkt należy odesłać w nieuszkodzonym stanie, w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością i paragonem.
- Zwracane produkty należy odesłać na adres:
Holica Sp. z o.o.
Orawka 67a
34-480 Orawka - Mogą Państwo również wypełnić Elektroniczny formularz zwrotu dostępny na stronie Sklepu Internetowego: https://fresis.pl/pl/returns-open.html.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
Zwrotu pieniędzy, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.